Allez au contenu Allez à la navigation

Povijest BIODERMA : Inovacije, istraživanje

Povijest laboratorija,
vizionarstvo i velikodušnost

Laboratorij BIODERMA je oduvijek postupao u skladu sa svojim uvjerenjima, pratio je svoju intuiciju i branio svoj duh neovisnosti. Tvrtka je zadržala istu iskrenu strast za razumijevanjem biologije kože te jednaku želju za inovacijama i sudjelovanjem u dermatološkim otkrićima, daleko od konvencionalnosti, unaprijed stvorenih pojmova i utvrđenih dogmi.

  • Jedan farmaceut & njegov koncept

    Sve je počelo 1970. godine s Jean-Noël Thorelom, farmaceutom koji je radikalno pristupio dermokozmetici, a sve zahvaljujući njegovoj bliskoj suradnji s vodećim svjetskim stručnjacima u području biologije i dermatologije. Razvio je prve patente i pripremio osnove za BIODERMINU filozofiju koju sažeto možemo definirati ovako: biologija u službi dermatologije.

     

  • 1977. godina,  prva revolucionarna inovacija

    Simbolizirajući inovativnu strategiju BIODERME, Nodé šampon bio je njena prva inovacija. Kasnije će uslijediti mnogi drugi inovativni BIODERMA proizvodi. Ime Nodé dolazi od riječi „NOn-DEtergence” (bez detergensa) i potpisuje originalnost njegove formule koja je po prvi put osigurala dobro pranje kose i vlasišta bez agresivnog djelovanja na vlasište. Ovaj patent poštuje fiziologiju korijena kose te čuva lipidni film vlasi i vlasišta. Nudeći više mekoće i bolju podnošljivost, izvorni proizvod i cijela Nodé linija ostali su i do danas uspješni.

  • Od 1985. godine, dinamika inovacija u suradnji sa zdravstvenim djelatnicima

    Osam godina nakon što su prvi proizvodi prodani u ljekarnama, brend je u bliskoj suradnji s dermatolozima razvio širok asortiman proizvoda. Budući da imaju isti pristup biologiji kože, BIODERMA se kod razvoja svojih proizvoda uvijek oslanjala na saznanja liječnika, uzimajući u obzir činjenice i sugestije kod razvoja novih patenata i proizvoda. Do današnjeg dana, ova suradnja osigurava relevantnost BIODERMA inovacija za pacijente. Istodobno uspostavljeni su bliski odnosi s doktorima, pružajući tako vrijedne povratne informacije o proizvodima i o tome kako ih pacijenti doživljavaju.

    1992. godine, BIODERMA  postaje nezavisna kompanija, kako bi sačuvala svoju slobodu djelovanja i svoju temeljnu strategiju. Jean-Noël Thorel, osnivač brenda, okružio se timom istraživača i znanstvenika koji su bili potaknuti istom vizijom, opčinjeni biologijom i odlučni u unaprijeđivanju dermatologije.

  • 1992. godina, vrijeme velikih inovacija

    „Mi smo graditelji u našem ekspertnom području koje obuhvaća kožu, biologiju i dermatologiju. Naša vizija i način na koji radimo razlikuje se od drugih po tome što mi ne stajemo samo kod jednostavnih ispravljanja nepravilnosti na koži. Naš je cilj zaštita resursa kože i omogućavanje da se s vremenom prilagodi na vanjske uvjete i način života.  Za nas je način na koji radimo jednako važan kao i ono što radimo.  Naše postojanje i naš odnos s drugima zasniva se upravo na ovim principima." Uvjerenja Jean-Noël Thorela su i dalje polazna točka te pokretačka snaga brenda. Sve BIODERMA inovacije počinju s kožom, njenom funkcijom i biologijom. Od samog početka, a još intenzivnije od 1990.-ih, tvrtka je dizajnirala revolucionarne proizvode zasnovane na ključnim inovacijama. Upravo takvi proizvodi pružaju nove opcije kojima se ispunjavaju očekivanja dermatologa i potrebe njihovih pacijenata. Ove inovacije su obuhvatile područja osjetljive, masne, suhe i dehidrirane kože te zaštitu kože, kose i stanica od štetnog sunčevog zračenja.

  • 2001. godina, svjetski doseg

    Otvaranje prve podružnice u Italiji 2001. godina obilježilo je međunarodno širenje aktivnosti BIODERME, započeto još 1990-tih. Promjena načina poslovanja bila je neophodna kako bismo ostali maksimalno blizu zahtjeva svakog tržišta. Naši ciljevi bili su razumijeti očekivanja dermatologa, farmaceuta i njihovih pacijenata, koja se značajno razlikuju od jedne do drugezemlje. Važno je bilo poštivanje geografskih, kulturoloških i fizioloških razlika te prilagođavanje radu zdravstvenih djelatnika diljem cijelog svijeta. Dermatološki laboratorij BIODERMA trenutačno je prisutan u više od 100 zemalja, kroz podružnice, prodajna mjesta, suradničke istraživačke centre, privatna partnerstva i sveučilišta.

  • 2009. godina, posvećenost društvenoj odgovornosti

    U studenom 2009. godine, laboratorij BIODERMA realiziralo je svoju prvu društveno orijentiranu misiju u Sjevernom Vijetnamu. Od tada je poduzeo brojne misije u Vijetnamu i Kambodži uz pomoć francuskih doktora, ponajviše dermatologa, farmaceuta i raznih humanitarnih udruga. Cilj je bio pružiti lokalom stanovništvu medicinsku pomoć, računalnu opremu i razne materijale. Sve ove aktivnosti odražavaju duh koji svakodnevno pokreće laboratorij BIODERMA i odražava duboke ljudske vrijednosti koje zastupa; velikodušnost, solidarnost i darežljivost.

  • 2011. godina, unaprjeđivanje dermatologije uz pomoć zaklade BIODERMA

    Osnovana 2011. godine, Zaklada BIODERMA, sponzorirana od strane Zaklada Francuske, ima bitnu zadaću podržavanja ravoja dermatologije diljem svijeta. Zaklada predstavlja kulminirajuću točku za brend koji se uvijek oslanjao na dermatologe u svojoj želji za napredovanjem. Zaklada BIODERMA aktivno pomaže širenju znanja o dermatologiji među liječnicima diljem svijeta i unaprijeđenju temeljnih bioloških istraživanja kroz etički i društveno odgovoran pristup. Simbol posvećenosti Zaklade BIODERMA dermatologiji, „World Rendez-Vous on Dermatology” je jedinstveno godišnje mjesto okupljanja vrhunskih stručnjaka sa svih kontinenata za prvorazrednu razmjenu i prijenos znanja.